Ne vždy získají šperky tolik uznání, někdy dokonce nevzbudí ani žádnou pozornost, avšak tato návrhářka dokázala vzbudit rovnou pořádný ohlas.

Australská návrhářka funguje již několikátý rok a své šperky i doplňky umí tematicky přiblížit konkrétním myšlenkám. Nápadité výtvory tak od roku 2007 začaly prodávat i obchody jako Colette v Paříži, Matches and Harvey Nichols ve Velké Británii i Nordstrom v USA.

Folk4

Do inspirace, která Lucy nadchla pro její tvorbu, patří mimo jiné i jídlo. Není první návrhářkou, která potraviny přiblížila módě, již dříve jste jídlo mohli vidět na návrzích značek Moschino či Chanel.

Zlaté prsteny ve tvaru Doritos, náušnice podobající se plátkům okurky i náramky zdobené stříbrnými či zlatými citrusovými plody nejsou vše, co vás z této kolekce může nadchnout. Kousek sladkého dortíčků jistě potěší nejednu romantickou duši.

Folk2

Inspirace v potravinách bude provázet Lucy i nadále, nemusíte se tedy bát, že by vám nějaký ten dortík utekl. „Mojí vášní bude vždy jídlo,“ svěřila se designérka.

Tyto šperky jsou navíc jako dělané do filmového světa, proto se Lucy spojila s režisérkou Sophií Edelstein a výtvarnicí Lizzie Nanut na jeden krátký a děsivě bizarní filmový snímek.

Folk1

Žijeme v Austrálii a je těžké prosazovat svou značku na mezinárodní úrovni, aniž byste uspořádali tiskovku. Proto bylo natočení videa ideálním prostředkem k šíření lásky i toho, co si budou lidé pamatovat,“ řekla Lucy magazínu fashionista.com. „Myslím, že je opravdu důležité, aby si lidé zapamatovali značkový obsah, který za to stojí.“

Foto: Archiv firem