Carine Roitfeld nově jako stylistka

/ Michaela Hošková

Z úspěšné šéfredaktorky, úspěšnou stylistkou?

Přední francouzská módní značka Dior dokončila další reklamní kampaň ve stylu “black and white”. Tyto překrásné černobílé fotografie vytvořil Mario Sorrenti. Kampaň vznikala v Los Angeles a její tváří se stala Mila Kunis. Velkou zajímavostí je však jméno stylistky celé kampaně. Tou se stala překvapivě bývalá šéfredaktorka italské verze světového časopisu VogueCarine Roitfeld. Tato velice výrazná žena nechce zkrátka pověsit módu na hřebík a snaží se jí věnovat v mnoha směrech. S Karlem Lagerfeldem dokončila výstavu v New Yorku s názvem “Černé sako”, dokončuje spuštění vlastního módního magazínu a nyní se stala i stylistkou. Uvidíme, čím nás příště tato módní ikona překvapí.