Christian Louboutin vyhrál svůj soudní spor v kauze červené podrážky a vrhl se zpět do práce. Nová reklamní kampaň je skutečné umění. Nádherné město Paříž se stalo součástí bot s červenou podrážkou. Na první pohled fotografie nafocené Peterem Lippmannem jsou kýčovité, pro mnoho lidí budou možná nevkusné, ale pro milovníky atmosféry tohoto města a krásy bot Louboutin jistě zajímavé a inspirující. Christian Louboutin je rád výjimečný a jiný a to dokázal i v této kampani. On netouží být běžný, všední, obyčejný. Stejně takové ani nejsou jeho boty. Například kolekce kozaček je opravdu výjimečná a extravagantní. I když kozačky patří do zimního období, kdy hrozí uklouznutí, Christian opět bourá mýty. On zkrátka chce ženy vidět v každém období nebezpečně sexy a to vysoké podpatky splní dokonale. I když úrazové pojištění se určitě hodí.

I když buďme upřímné, obujeme si takové boty za takové peníze do pražských namrzlých a neuklizených ulic? Určitě ne, a tak můžeme pana obuvníka ujistit, že jeho miláčci zůstanou v teple taxíků a vyhřátých kanceláří.