Butik „SIMPLE“ jsme navštívily minulý týden a podle prvního ze série článků by se mohlo zdát, že jsme se kochaly pouze skvosty pro ženy. Tento pražský concept store ale nenabízí pouze dámskou módu, na své si v něm přijdou i muži.

Nabídka značek se téměř neliší od té vyplňující část pro ženy. I pánové se tak mohou obléci do nejnovějších kolekcí značek Saint Laurent, kterou hýbe nový kreativní ředitel Hedi Slimane, Lanvin, jejímiž hedvábnými košilemi nepohrdne žádný elegán, nebo například Dior Homme, cílící na mladé progresivní nadšence. Extravaganci a perfektní krejčovinu v jednom pak obsahují kousky od značky Alexander McQueen, vedené návrhářkou Sarah Burton. Navíc ani u mužů nepodceňuje SIMPLE důležitost kvalitních doplňků, a tak dává na výběr z celé řady různých šál, bot i tašek.

Pánská část obchodu SIMPLE Concept Store byla ale vybudována pro náročné muže. Nebudeme zapírat, že oděvy stojí více, než je průměrný český muž schopný za módu vynaložit. Zato ale i nezkušený klient může mít jistotu, že vždy odejde s tím nejlepším, co současná luxusní francouzská móda nabízí. Kusy jsou vybírány s maximální pečlivostí a s umírněným přemýšlením nad tím, jaký je aktuální diktát trendů.

Ve sdílení dojmů z návštěvy SIMPLE Concept Store ještě nekončíme. Příště se podíváme na to, jakou v něm najdete kosmetiku a bytové doplňky.

Foto: Kamila Písaříková