Samotná ulice vznikla při asanaci Židovského města na konci 19. století a nese svůj název po Paříži, připomínající pařížské bulváry. V původních plánech se však měla stát součástí třídy jdoucí od Národního muzea přes Václavské náměstí, procházející přes Staré Město, Staroměstské náměstí, dnešní Josefov, Letnou až po budovu valného shromáždění, která měla kopírovat pařížskou Avenue des Champs-Élysées. Plán se však neuskutečnil pro nedostatek finančních prostředků a odpor obyvatel Starého Města. Název této významné ulice se během let docela hodně měnil.

dd

Stejně jako se vyvíjí pohled české společnosti na luxusní výrobky, tak přístup světových k virtuálnímu světu se dramaticky mění. V době internetu zákazníci vyžadují aktuální informace ze všech sfér, včetně těch luxusních. To si uvědomují rovněž módní značky, které ještě nedávno o spolupráci s internetovými portály nechtěly ani slyšet. Svět se mění a my všichni musíme s ním, pokud chceme držet krok a být úspěšní.

Česká republika má v tomto směru ještě mezery, které by rád tým portálu parizskaulice.cz vyplnil. „Pařížská ulice je pro mě osobně místo, kde se nám ženám plní sny. Uvědomila jsem si, jak málo je této ulici věnována pozornost ze strany médií. Zároveň jsem si ověřila, jak je pro prestižní značky obtížné oslovit konkrétní úzce profilovanou cílovou skupinu na českých portálech. Všechny jsou až příliš obecné nebo čtené spíše mladší generací. Věřím, že právě tuto mezeru na trhu může portál parizskaulice.cz vyplnit a uspokojit jak čtenáře, tak firmy,“ říká k projektu jeho šéfredaktorka a zakladatelka Michaela Hošková, která je rovněž šéfredaktorkou Iconiq.cz. „Lidem tento portál nabídne nejen přehled o samotných obchodech, ale i aktuální informace z módního světa luxusu. Parizskaulice.cz je místo, kde se budete cítit vážení a důležití, položíte otázky, na které získáte odpověď, získáte inspiraci i dobrý pocit“, alespoň přesně v to Michaela Hošková doufá.

sss

Portál parizskaulice.cz má rovněž své hlavní partnery, kterými v tuto chvíli jsou společnosti Mercedes-Benz a Nespresso. Projekt má svou záštitu starosty Praha 1 Oldřicha Lomeckého a mediální partnery, kterými je právě Iconiq.cz a prestižní časopis Forbes.

Foto: Archiv parizskaulice.cz