Do dnešního dne už se na módních blozích vystřídalo tolik témat, probralo nepřeberné množství nápadů, že je vážně náročné přijít s něčím svým, novým a originálním, čímž zaujmete vaše čtenáře.

I když to možná na první pohled vypadá, že už vážně není „moc o čem psát“, na webu heartifb přišli s tipy, které mohou zachránit nejeden blog a jeho vlastníka před „syndromem vyhoření“.

Deník předsevzetí

Tak jako si dáváte předsevzetí na začátku roku (které s jistotou vždy dodržíte, že?), mějte sepsané všechny body, jichž chcete během delší doby na blogu využít a snažte se jich držet. Jen tak budete mít přehled a nestane se, že vám během chvilky dojdou nápady.

Jeden nápad někdy stačí

Velice oblíbené články jsou ty, které se po delší dobu drží jednoho tématu, které proberou do hloubky a ze všech možných úhlů pohledu. Ať už se jedná o světové módní ikony, nové trendy pro následující roční období nebo sérii článků zaměřených na pravidla pánského odívání. Vyberte si jedno téma a proberte jej ze všech stran.

Oblíbené série

Obdobou článků s jedním tématem jsou také série nabízející několik tipů pro různé příležitosti, jež nutí zapojit do svého života dávku kreativity. Články nabízející 10 nápadů na outfit k přjímacímu pohovoru či 7 možností, jak nosit bílou košili, budou mít s jistotou velký ohlas.

Zapojte přátele

Nikde není napsané, že na blogu se musíte stále dokola objevovat pouze vy samotní. Vězte, že i to se časem okouká a čtenáři budou vděční za jakoukoli změnu. Co takhle jednou za čas pomoci se stylingem svým přátelům a zkusit je přemluvit k vyfocení na blog?

A nezapomeňte na čtenáře

Čtenáři vašeho blogu vás znají velice dobře, proto se na ně zkuste obrátit s žádostí o radu. Dejte jim prostor vyjádřit se k tomu, co na vašem blogu postrádají, co by uvítali, jak by se třeba rádi zapojili. Uvidíte, že získáte spoustu cenných informací za krátkou dobu, protože jak už je nějakou tu chvilku známé – víc hlav, víc ví.

Foto: Pinterest.com