Logománie

/ Cristina Pasquini

Jarní kolekce 2016 jsou plné viditelných log, jako nikdy předtím. Designéři jako Loewe, Lanvin, Pucci nebo Louis Vuitton svá loga přemístili z ikonických kabelek na inovativní místa. Viditelným logům se tak nově nevyhnou kabáty, ponožky, šaty, náušnice a různé jiné kousky, které bychom předtím přiřadili k nevkusným hrátkám s oblečením.

Důvodem, proč tento trend aktuálně vzkvétá je, že značky začínají být čím dál méně symbolem určitého statusu a začínají se pomalu dostávat mezi „normální lidi“ a dosupný street style.

Král logománie, Jeremy Scott, kreativní ředitel Moschino, se k logům vyjadřuje takto; „Miluji sílu značky, ikonografie a celkově loga, ale stejně tak, jako s čímkoli v módě, je potřeba s nimi zacházet v pravé míře a ve správnou chvíli.“ Je tedy jednoduché trefit se do správné „zlaté střední cesty“ při výběru outfitu? Kdy se stává outfit faux pas použijete-li viditelné logo?

8F3A9479e-copia

Odpověď je jednoduchá, pokud zvolíte jeden excentrický kousek s logem, poté jej doplňte jednoduchými kousky tak, aby vše bylo vyváženo. Pokud vás tento trend láká, zvažte na léto nákup kabelky s důvtipným logem, nebo tričko s nápisem ikonické značky na volnočasové trendy vycházky.

V galerii naleznete inspirativní kousky, které by vám v duchu trendu logománie nesměly chybět!

 

Foto: Archiv firem, WWD