Mango vsází na jednoduchost i sportovní prvky

/ Monika Kolářová

Barcelona se ten večer zahalila do tmavě modrých světel, rozsáhlé přehlídkové molo lemovalo poházené kamení i jednoduché zábradlí.O slovo se přihlásilo představení dámské, pánské i dětské kolekce španělské značky Mango, která v současnosti vlastní přes 2000 prodejen v 105 zemích celého světa.

Kolekce byla opět prezentována v rámci 080 Barcelona Fashion Week, během několika minut seznámila všechny přísedící se svojí nabídkou pro letošní jaro a léto. Ve zkratce -charakterizuje ji čistý minimalismus, důraz na jednoduchost a komfort.

Značka letos upustila od zbytečných detailů, soustředí se především na stálice v podobě bílé či černé barvy, v kolekci se také mihla tmavě modrá, především na sportovních prvcích. Patrná je také inspirace devadesátkami.

Rozesmáté modelky v čele s Alessandrou Ambrosio předvedly jednoduché topy, široké kalhoty, rozevláté šaty i průhledné košile s výraznými kapsami.

Nápadné byly také outfity, které tvořily pouze kousky z džínoviny, pánové oslnili propracovanými saky, děti naopak obrovskými lízátky s nápisem „Mango Kids“, která se vtipně hodila k jejich celobílým outfitům doplněných o pohodlné tenisky.

Foto: Facebook