Mango vsází na jednoduchost i sportovní prvky

/ Monika Kolářová

Minulý týden hostilo Španělsko svůj vlastní týden módy. Pětidenní nabitý program uvedla módní přehlídka oblíbené značky elegantní módy Mango.

Barcelona se ten večer zahalila do tmavě modrých světel, rozsáhlé přehlídkové molo lemovalo poházené kamení i jednoduché zábradlí.O slovo se přihlásilo představení dámské, pánské i dětské kolekce španělské značky Mango, která v současnosti vlastní přes 2000 prodejen v 105 zemích celého světa.

Kolekce byla opět prezentována v rámci 080 Barcelona Fashion Week, během několika minut seznámila všechny přísedící se svojí nabídkou pro letošní jaro a léto. Ve zkratce -charakterizuje ji čistý minimalismus, důraz na jednoduchost a komfort.

Značka letos upustila od zbytečných detailů, soustředí se především na stálice v podobě bílé či černé barvy, v kolekci se také mihla tmavě modrá, především na sportovních prvcích. Patrná je také inspirace devadesátkami.

Rozesmáté modelky v čele s Alessandrou Ambrosio předvedly jednoduché topy, široké kalhoty, rozevláté šaty i průhledné košile s výraznými kapsami.

Nápadné byly také outfity, které tvořily pouze kousky z džínoviny, pánové oslnili propracovanými saky, děti naopak obrovskými lízátky s nápisem „Mango Kids“, která se vtipně hodila k jejich celobílým outfitům doplněných o pohodlné tenisky.

Foto: Facebook