Dreamhouse je místo, které na Vás zapůsobí. Druhé patro v Pařížské ulici, obrovský členitý prostor, kde je každý kout vymyšlen do nejmenšího detailu. Dreamhouse zastupuje světoznámé značky interiérového designu a bytových doplňků a také šperky. Jeho majitelka, Biljana Lazović poprvé představuje koncept event OPEN HOUSE, který trvá tři dny do 27.9. a představuje aktuální prezentaci a kolekce světových i tuzemských značek.

OPEN HOUSE organizujete v showroomu v Pařížské ulici poprvé. Jaký je jeho účel?

Chci klientům, designérům i novinářům ukázat novinky ve stejné časové rovině jako jsou prezentované v ostatních světových metropolích jako například v Londýně, Miláně nebo Paříži. V každé místnosti Oh so Living concept store najde každý něco pro sebe.

Jaké kolekce DREAMHOUSE aktuálně zastupuje?

Momentálně mají premiéru kolekce podzim/zima 2012 všech značek, které zastupuji. Vystavené budou i nové kousky designérů, o které se staráme. Daria Podboj má novou kolekci, která se skládá z postele vyrobené ve spolupráci s firmou Safron Beds, to je takový začátek naší spolupráce. Daria také představí nové skleněné mísy. Helena Dařbojanová poprvé představí nové taburetky a Patrick Tummers a jeho spolupráce s firmou Lampatelier měla v Dreamhouse premiéru teprve nedávno. Novinkami jsou obrazy malíře Alexe Koháka, šperky Lenky Kohákové, kolekce návrhářky Evy Brzákové a značky Kikkerland.

Jak často se mění interiér vašeho showroomu Oh so living concept store?

Instalace měníme dvakrát ročně jaro/léto a podzim/zima. Plánuji i prezentace mezi sezónami, které se připraví ve spolupráci s designéry, které zastupuji.

Jak velký tým se podílí na nové instalaci?

Dáša Fruhlová vytvořila nový look stromu u vchodu, tapetáři se postarali o stěny. Kreativní agentura Kitchen měla pod palcem vizuální stránku a fotografové z Boys Play Nice celou instalaci nafotili.

Jak byste definovala hlavní poselství akce OPEN HOUSE?

Mým cílem je držet lidi ve světle a ukázat jim barvu a radost.