Jak nosit logo: Trend, který se vrátil

/ Tereza Spilková

Už dávno neplatí to, že loga slavných značek patří jen jejich zaměstnancům nebo reklamním plochám. Všichni fashion insideři a influenceři se shodují, že být ologovaný je teď cool. Jak na to?

Na Instagramu se to toto léto jen hemží tričky Gucci ve všech možných barvách a kombinacích. A nás to moc baví. Loga jsou hravá, trochu rebelská, streetová. Dáváte jimi najevo, že jste vlastně tak trochu nad věcí. Takže se jich určitě nebojte.

To, že loga jsou momentálně jedním z největších trendů bylo jasné v momentě, kdy Louis Vuitton vypustil do světa kolekci vytvořenou ve spolupráci se značkou Supreme. Nic více cool jste prostě v tu chvíli mít nemohli. Všichni blogeři a influenceři toužili, a stále touží, po kouscích z této hvězdné kolaborace.

Loga můžete nosit i v případě, že už vám není náct a nejste rappová hvězda. Vypadají skvěle i k elegantnímu sofistikovanému stylu. Tričko Supreme k elegantnímu saku a kalhotám? Jasně, proč ne. S módou si přeci můžete hrát jak je jen libo. Nemusíte se omezovat, noste je kamkoli a s čímkoli.

A jaké značky letos frčí? Všechny! Ty, které teď nějakou dobu nebyly příliš vidět – Ellesse, Fila, Puma, Tommy Hillfiger – a také ty notoricky známé – Gucci, Adidas, Supreme, Louis Vuitton, Calvin Klein. Trend výranzého loga se ale netýká jen značek módních, klidně si oblečte třeba tričko Pepsi, McDonald’s nebo IKEA.

Móda je teď především o tom najít si vlastní cestu a snad nikdy nebyla svobodnější.

Řiďte se vlastní fantazií a ničeho se nebojte, nic totiž leots není špatně.