Novou tváří podzimní kampaně H&M se stane Lana Del Rey

/ Michaela Hošková

Lana Del Rey je novou tváří švédského módní řetězce H&M. Tato talentovaná zpěvačka je v poslední době stejně úspěšná modelka a i tvář titulní stránky časopisu Vogue. Lana se stane tváří podzimní reklamní kampaně a rovněž vánoční. “Velmi se těšíme na tuto módní ikonu, zpěvačku a modelku.

 Myslím si, že to byl perfektní výběr pro naši podzimní a zimní kampaň”, říká PR manažerka H&M Chloe Bowers. “Věříme, že ona představí naši módu inspirujícím způsobem. Téma celé kampaně je velmi moderní a ženské s jemným důrazem. Ženské křivky a úzký pas jsou důležité pro naši podzimní siluetu”, dodává Chloe. Zda to tak i bude, se necháme překvapit.

Foto: facebook.com/lena del rey