Před několika dny jsem dostala nečekaný dárek od nejmenované módní šéfredaktorky, která věřím, je mým “tajným” poradcem i kamarádkou v jednom. Donesla mi nejnovější parfém značky Burberry Body Eau de Toilette a jen tak položila na stůl. Nadšeně jsem poděkovala, ale upřímně nijak více neřešila. Nikdy jsem totiž této značce parfému nepodlehla a vždy byla věrná Coco Chanel. Nicméně po jediném nadechnutí mi bylo jasné, že je čas na změnu. Venku bylo horko a tato vůně ty vysoké teploty smetla jako letní bouřka v podvečer. Ihned jsem zapátrala a sháněla více informací, abych se o ně s vámi podělila. Tuto vůni pro vás vytvořil Michael Almairac, který neváhal spojit zelené jablko a černý čaj. Mimochodem dvě věci, bez kterých se neobejdu. Navíc tyto dvě ingredience obohatil o růži a santalové dřevo, které jsou typické pro řadu vůní Body. Základem vůně je opět pižmo, ambra a vanilka.

I reklamní kampaň se nese v duchu svěžesti, jejíž tváří je opět Rosie Huntington-Whiteley. Mario Testino se postavil za fotoaparát a jako vždy nezklamal a vytvořil unikátní fotografie, které obletěly celý svět a této vůni jsou skutečně hodny.

Nicméně, na závěr malé ponaučení. Slova se píší snadno, ale není nad praktickou zkoušku, kterou si můžete udělat v parfumériích již nyní. A já dodatečně ještě jednou děkuji za úžasný dárek, který udělal v mých zajetých kolejích velkou, ale příjemnou výhybku.