A opět je na co se koukat. V televizi jsme vždy otrávení, když nám oblíbený seriál v tom nejlepším přeruší reklamní blok. V módních časopisech reklamu vnímáme jako umělecké dílo, na které se rádi a s respektem díváme.

Právě proto na těchto kampaních pracují ti nejlepší z nejlepších. Před fotoaparátem pózují světové topmodelky a za ním mačkají spoušť ti nejuznávanější fotografové, kteří mají za sebou nejednu úspěšnou titulní stranu či fotostory v časopisu Vogue.

Značka Louis Vuitton s si jako tvář podzimní reklamní kampaně vybrala herečku Michelle Williams pro jejího nezávislého ducha, s nímž si razí svoji cestu hollywoodskou ‘galaxií hvězd’. Definuje jí její mimořádný talent, vášeň pro herectví a výběr odvážných a náročných rolí.

Značka Jimmy Choo neodolala kráse australské herečky Nicole Kidman, která je na fotografiích téměř k nepoznání. Paruka a tvrdý výraz z ní dělají spíše dračici než rusovlasou bohyni, kterou miloval sám Tom Cruise. Fotograf Mikael Jansson věděl, jak Nicole změnit a zachytit v jiné poloze než v jaké ji zná celý svět. Topmodelka Cara Delevingne je v poslední době jednou z nejžádanějších modelek a múz nejednoho návrháře. Není tedy divu, že se stala i tváří hned několika kampaní. Jednou z nich je Mulberry, ve které ji zvěčnil fotograf Tim Walker.

Asi nejslavnějšími fotografy, kteří mají na svém kontě řadu úspěšných titulních stran světových módních časopisů, jsou Mario Testino a Steven Meisel. Oba nezaháleli a na do svých životopisů si i letos zapsali hned několik reklamních kampaní jako například Louis Vuitton, Prada nebo Michael Kors.

Foto: Archiv firem