Značka Benefit funguje od roku 1976, kdy byla založena dvojčaty Jean a Jane Fordovými.  Když skončily s kariérou modelek, vytvořily moderní značku produktů pro krásu, která se stala světovým fenoménem.

S nadšením a těšením očekávám každý nový produkt i novinku, který Benefit uvádí na český trh. Animované reklamy na jednotlivé produkty jsou úplně jiné než jsme zvyklí a navíc mají vtip

A jaké jsou nejaktuálnější novinky? Slavné řady Chacha, Lolli a Posie se dočkaly dalších kolegů v podobě balzámů na rty.  Tři nové odstíny mají nádech léta, poskytují hydrataci  a obsahují máslo z manga. Kromě toho, že hydratují rty, přidávají tyto balzámy náznak jemné barvy na rty.  K dostání jsou, stejně jako všechny produkty značky Benefit, exkluzivně v parfumeriích Sephora za 590 korun.

Další novinkou je lehká, matující a neviditelná emulze s ochranným faktorem Dream Screen. Okamžitě se vstřebá do pleti a pomáhá bojovat proti stárnutí pleti. Seženete ji za 890 korun.

Foto: Archiv značky