“Chtěl jsem tuto kolekci nějakým způsobem vrátit do ulic, chtěl jsem ji vidět na lidech různého věku, různých velikostí. Cítil jsem se jako v bláznivé rodině, a tak se mi to i líbilo”, vysvětlil svůj záměr módní návrhář Alber Elbaz, který pracuje pro francouzskou značku Lanvin. Alber angažoval obyčejné lidi ve věkovém rozmezí 18 až 82 let, aby vytvořil reklamní kampaň pro Lanvin podzim/zima 2012/13. Chtěl dokázat to, že má rád ženy jakéhokoli věku a ne vždy jen mladé svěží, které navíc vypadají jako modelky. “Chtěl jsem vidět lidi různých věkových generací, různých siluet a povah oblečené do modelů Lanvin. O tom Lanvin je, to je to, co prezentuje. Netvoříme oblečení jen pro mladé a štíhlé. Mám rád vidět své modely i na zralých dámách, které již mají vrásky a šedé vlasy, které tolik obdivuji”, dodal Alber Elbaz. Za fotoaparát se postavil slavný reklamní fotograf Steven Meisel a my nyní máme možnost obdivovat skutečnou lidskou krásu ve skutečné reklamě značky Lanvin.

 

 

Foto: facebook.com/Lanvin, lanvin.com

Zdroj: WWD