Trocha pouličního stylu v nové kolekci PUMA

/ Monika Kolářová

Novou kreativní konzultantkou dámské lifestylové kolekce PUMA Girls of Blaze Disc se stala zpěvačka, hudební producentka a modelka Solange Knowles.

Sestra světoznámé zpěvačky Beyoncé, sedmadvacetiletá Solange, díky své kreativní duši a obrovskému nadšení, přijala nabídku gigantu, který se zaměřuje na sportovní oděvy, obuv a doplňky. Po několika letech práce na svých vlastních projektech a vizích, tak konečně přistoupila na to, stát se jednou ze členek PUMA rodinky.

Pro tuto stále více populární sportovní značku se stala ideálním zdrojem inspirace. Kolekci, na níž se Solange podílí, bude na trh uvedena během února příštího roku a je veřejným tajemstvím, že bude plná energie a barev. Hlavním podkladem se pro ni stalo Mistrovství světa ve fotbale konané v roce 2014 v Brazílii.

PUMA Girls of Blaze Disc

Kolekce Disc Blaze byla představena už v roce 1992, jako vůbec první běžecká kolekce bot bez tkaniček. A právě Solange tuto ideu malinko přepracuje a obohatí o lifestylový rozměr inspirovaný streetstylem a čistými liniemi, aby tento typ obuvi mohly vůbec poprvé nazout i ženy.

Spolupráce se značkou PUMA mi umožnila vyjádřit moji lásku nejen k designu, ale obecně ke kreativním nápadům a jejich realizaci za podpory úžasně talentovaného týmu. Spolupráci s PUMA týmem a s některými z mých oblíbených začínajících umělců, fotografů a grafických designérů na této speciální kolekci jsem si opravdu užila. Výsledkem je kolekce, která oslavuje přístup a filozofii společnou mně i značce PUMA,“ říká ke spolupráci Solange Knowles.

Solange Knowles

Foto: Archiv firmy, Pinterest