Věk je pouze číslo a nová kampaň Calvin Klein to jen potvrzuje

/ Silva Arsenie

Věta o tom, že věk je jen číslo možná už trochu zní jako klišé. Opak je ale pravdou. Ať už se jedná o věkové rozdíly mezi partnerry, kariérní schopnosti, nebo krásu žen i mužů v každém věku. To potvrzuje i nová kampaň Calvin Klein, která pouzuje na krásu žen, která není limitovaná věkem.

Značka Calvin Klein je již od svých počátků známá právě pro své kontroverzní reklamy. Ať už se jednalo o skandální snímek mladičké herečky Brooke Shields, která se v roce 1979 nechala nafotit pouze v džínách CK, nebo další šokující reklamy s Kate Moss, Davidem Backhamem, Justinem Biebrem, nebo Kendall Jenner.

V loňském roce ale nastaly změny. Kreativním ředitelem se stal designér Raf Simons, který se snaží značce navrátit její původní identitu. Změnil logo, ale i koncept samotných kampaní. Jsou minimalistické, s uměleckým podtextem a přesto stále šokující. Možná jen o trochu inteligentnější cestou, než tomu bylo doposud.

Před pár týdny byla zveřejněna jeho druhá kampaň pro CK a už po tak krátké době sklízí jeden úspěch za druhým. Nafotila ji Sofia Coppola, která zachytila krásu žen v každém věku. Je jedno, kolik vám je. Ať už je vám 18, nebo 73. Kampaň poukazuje na krásu realných žen, které jsou ve svém těle štastné a sebejisté. Tváří této reklamy se stala Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalia Love, Laura Harrier, dcera Umy Thurman – Thurman-Hawke a neteř Anny Sui – Chase Sui Wonders. Není proto divu, že díky své pravdivosti a svěžesti spolu s ohledem na historii brandu sklidila tolik pozitivních ohlasů.