Minulý týden promluvila  manželka známého fotbalisty, stylová matka a v poslední době zejména návrhářka rafinovaného minimalismu Victoria Beckham k novinářům z magazínu WWD. Společně s ředitelem své stejnojmenné značky, Zachem Duanem, představila několik aktuálních plánů, které počítají jak s britským, tak i s americkým publikem.

Oba kroky jsou pro Victorii zásadní. Za prvé totiž v Londýně otevírá první vlastní obchod, za druhé své firmě zajistila velké sídlo v New Yorku. Právě kanceláře v Chelsea pak souvisí s tím, že se chce designérka i nadále věnovat uspokojování amerického trhu s luxusem, který pro ni dosud znamenal druhé nejsilnější místo prodeje (první zabírá Británie, třetí Asie).

Butik s konceptuální duší

Ale zpět k novému obchodu – přestože Victoria prodává ve více než 60 obchodech po celém světě, žádný z nich nepatří přímo jí. Většinou jde o obchodní domy nebo concept story, čímž jsou důkazem i český SIMPLE (prodává hlavní linii) nebo DUSNI3 (nabízí zpěvaččin Denim i brýle).

Pro vlastní butik našla Victoria Beckham místo v centru Londýna – ve čtvrti Mayfair – přímo naproti obchodnímu domu Dover Street Market. A protože jako návrhářka/byznysmanka ví, jak moc je důležitý samotný zážitek z nakupování, na interiéry butiku najala Farshid Moussavi, která se dříve podílela například na londýnském olympijském parku. “Je to žena, která také miluje módu,” řekla WWD Victoria Beckham. “Má celkem konceptuální oko, což se mi líbí. Chceme vytvořit něco odlišného, avšak bez přílišných komplikací. Prostě chci, aby mi to přišlo opravdové.”

Obchod o rozloze přibližně 650 metrů čtverečních, jehož tři patra by měla být pomyslně propojena velkou dírou uprostřed, bude prodávat jak originální linii, Denim nebo Eyewear, tak i nejprodávanější kousky označené jako “Icon”. Jeho brány se otevřou letos na podzim.

 

Prohlédněte si kolekci Victorie Bechkam na jaro/léto 2014.

Foto: WWD