George Clooney je tváří reklamních spotů Nespresso již několik let. Na tom posledním spolupracoval na scénáři i režii. Spot je celkem sedmý v pořadí a pochází z dílny IPG Group (Lowe Paris). Nová reklama „Nespresso. What else?“ upozorní George Clooney na výjimečné služby pro členy Nespresso Clubu a znovu si udělá legraci ze svého postavení celebrity. Když záhadná žena, která je u Nespresso zjevně zvyklá na stejně vysoký standard služeb jako Clooney, přijde do stejné prodejny, herec si uvědomí, že s členy Clubu Nespresso se jedná stejně jako s hvězdami.

„Nespresso Club je komunitou členů, kteří mají společnou lásku a tou je výjimečná káva,“ uvedl Guillaume Le Cunff, ředitel mezinárodního marketingu & strategie ve společnosti Nestlé Nespresso SA. „George Clooney sice může být velmi slavný člen Clubu, ale podle nás si každý zaslouží výjimečnou péči. Jejich individuální rituály spojené s kávou ještě umocní osobní a pozorná obsluha od koupě až po ochutnání – a to bez ohledu na to, zda jsou slavní či nikoli.”

Novou a velmi oblíbenou službou je tzv. Pick-up, která se od zavedení uchytila a je hojně využívána. A v čem spočívá? Na zavolání vám profesionálně školení asistenti nachystají kapsle či jiné produkty z portfolia Nespresso a vy si je můžete vyzvednout v kteroukoli denní hodinu bez zbytečného čekání.

Objednat si tak můžete například i novou kolekci limitovaných káv s příchutí Variations 2012, která je připravena speciálně pro období vánočních svátků. Letos kombinuje chuť kávy Livanto s přírodním aroma tří druhů ořechů – Kokos, Lískový oříšek a Makadamový ořech.

Na nový reklamní spot se můžete podívat zde: http://www.youtube.com/watch?v=RoZgGXd1-Z8

 

Foto: PR firem