Zaostřeno na muže

Když se zeptáte mužů, co používají za kosmetiku, většinou skončí u vody na holení a když máte štěstí přidají i krém na obličej. Jaká škoda. Nabídka kosmetických značek je totiž mnohem bohatší, představíme vám postupně nejrůznější tipy a novinky, které mužům prospějí a budou je bavit.

Základním pravidlem mužů v koupelně je rychlost a příběh. Tedy nestrávit v koupelně víc času než je opravdu nezbytně nutné. Používat co nejméně přípravků pro různá použití a naopak co nejvíce s ideální kombinací 2 a více v jednom. Když má navíc daný přípravek ještě příběh, je to bonus navíc.

V našem nepravidelném seriálu o pánské kosmetice budeme postupně odkrývat tajemství různorodých vychytávek i vyzkoušených hitovek. Budeme se ptát mužů známých i neznámých co právě oni doporučují a s čím mají nejlepší zkušenosti.

Jednou z oblíbených značek je francouzská L`Occitane, která na muže myslí. Všechny jejich pánské řady jsou uzpůsobeny mužské pleti, složení pokožku zklidňuje a není zbytečně parfémováno.

Například řada Cade kombinuje bambucké máslo s mízou březového dřeva a pánové v ní najdou klasický balzám po holení, speciální holící tyčinku, ale i Sprchový gel pro tělo i vlasy, tedy oblíbená varianta 2v1, která se s přehledem vejde do cestovní tašky. To Toaletní voda Eau de Baux má jiný příběh. Je pojmenovaná podle stejnojmenné vesnice a má ve svém složení cypřiš, která byla symbolem odvahy tamních rytířů. Pro ty, kteří dávají přednost klasice, nechybí v portfoliu ani klasické mýdlo na holení, které je možné si uložit do misky a používat stylově se štětkou na holení.

Pro kosmetické fajnšmekry je tu Hydratační pleťový gel Verdon, jehož patentované složení pleť zklidňuje a vyživuje. Obsahuje totiž esenciální olej z máty peprné a výtažek z pelyňku. Díky své lehké textuře pleť zmatní.

 

Foto: Archiv značky, Pinterest.com