LUSH miluje vše, co je  hravé a veselé, a tak nákup této dekorativní kosmetiky míří povznést na barevnou hádanku. Zákaznice budou moci v obchodech roztočit barevné kolo, na němž bude třicítka barev, které zastupují tyto tři nové produkty. Poté si vyberete tři barvy, které vás zaujmou a umístíte doprostřed onoho kola a od profesionálně vyškolených prodavačů dostanete k jednotlivé barvě přesný výklad. Každá barva  nese i své jméno jako například Rozhodnost, Jistota, Vášeň, Temperament či Fantazie. Díky této nové “hře” se o sobě možná dozvíte opět něco málo více, jelikož první zvolená barva symbolizuje vaši sílu nebo slabost, druhá podvědomou potřebu a třetí váš skrytý talent. Věřte, že tato filozofie není náhodná. Značka LUSH na tomto novém projektu pracuje s renomovanou behaviorální terapeutkou Lady Kennedy, která se specializuje na změnu chování a postoje lidí na základu seznamu slov.

Nezapomeňte na 21.7., kdy o sobě můžete zjistit více nebo se prostě dobře pobavit na pestrou paletou barev a to na www.lush.cz či v obchodním domě Palladium v Praze 1.