-->

Nicole Kidman tváří Jimmy Choo

/ Monika Kolářová

Před dvěma týdny, ihned po přistání na francouzskou půdu kvůli účinkování v porotě filmového festivalu v Cannes, svět obletěla radostná novinka – hollywoodská herečka Nicole Kidman byla zvolena novou tváří obuvnického giganta jménem Jimmy Choo.

Pětačtyřicetiletá Australanka, která právě dokončila natáčení životopisného filmu Grace of Monaco, vyprávějící příběh americké herečky Grace Kelly, byla zvolena hlavní hvězdou kampaně pro kolekci obuvi značky Jimmy Choo podzim/zima 2013-14.

Zmiňovaný film bohužel uvidíme až s počátkem příštího roku, na kampaň v duchu filmového ztvárnění se ovšem můžeme těšit již od letošního srpna. Už před měsícem totiž bylo vše nafoceno talentovaným fotografem Mikaelem Janssonem.

Kolekce Jimmy Choo pro podzim/zimu 2013-14 se ponese v duchu ženské síly a luxusu. Kreativní ředitelka Sandra Choi se zaměřila především na tvar obuvi, její siluetu a také oblast kotníku. Inspirací pro vytvoření této velice sexy kolekce s lehkým nádechem erotiky jí byly fotografie zesnulého německého fotografa Helmuta Newtona, kterého po celém světě proslavily erotické módní fotografie pro časopis Vogue.

Paleta barev je velice široká, obsahuje černou i bílou, kouřovou, vínově červenou či smaragdově zelenou. Zajisté se budou líbit detaily zipů, strečová kůže nebo mřížkování vytvářející efekt síťoviny. Jedná se vlastně o další prvek navíc, jež nabízí odhalení kůže. Kolekce mimo obuvi nabídne také menší dekadentní psaníčka zdobená metalickými zlatými prvky nebo kabelky vyrobené především z krokodýlí a norkové kůže.

První rok kreativní ředitelky Sandry Choi v této firmě, tak dostává ojedinělý šmrnc. Pro server WWD sdělila:

„Nicole obdivuji a cítím se velice poctěna s ní pracovat. Nicole je jednou z nejlepších hereček na světě. Věděla jsem, že dokáže ostatním zprostředkovat kouzlo naší značky. Stejně tak je velice křehká a rafinovaná; přinese s sebou postoj vzdoru, síly, smyslnosti a elegance.“

V minulosti k nám Nicole Kidman promlouvala s vůní parfému Chanel No.5, po dlouhých osm let byla tváří hodinek Omega a stejně tak se nedávno stala ambasadorskou švýcarské značky vitaminů. Nyní ovšem hodlá dobývat svět vysokých podpatků a jistě to zvládne s noblesou sobě vlastní.

Foto: Archiv značek