3 designové statement novinky, které si pořídit právě teď

/ Lenka Komrsková

Pharrellovy adidasky

Hudebník Pharrell Williams uvedl letos na podzim už tři kolaborace NMD Hu se značkou Adidas Originals. Aktuální novinkou jsou monochromatické tenisky ve žlutých odstínech, které přecházejí do oranžového tónu, zatímco vnitřek bot je kontrastně černý. Na povrchu najdete vyšitý nápis Human Race v hindštině a prošívání dodává originální prvek i tkaničkám. Další detaily sofistikovaně splňují nepsané pravidlo o kombinaci různých materiálů při práci s jednou barvou.

Maskáčové G-Shocky

Značka Casio představila novou kolekci hodinek G-Shock, jež pod názvem Skeleton Camouflage Series ukrývá trojici kultovních modelů v decentním bílošedém maskáčovém vzoru. Exkluzivní streetwearová série využívá LED displej, případně jeho kombinaci s klasickým analogovým systémem, a kromě klasických vlastností, jako jsou světové časy, stopky či alarm zaujme i automatickým kalendářem do roku 2099. Modely GM-5600, GM-6900 a GM-110 jsou samozřejmě voděodolné a odolávají extrémním nárazům či vibracím.

Zelený Lacoste

Logo krokodýla si každý okamžitě spojí se značkou Lacoste, která se rozhodla propojit s přírodou více než jen symbolicky. Ve spojení s The Everglades Foundation, nadací na ochranu Národního parku Everglades na Floridě, vznikla kolekce s cílem podpořit toto přírodní dědictví ze seznamu UNESCO, kde žije více než dva tisíce druhů zvířat a rostlin. Trička, pola a čepice nesou speciální logo s krokodýlem žijícím v chráněné oblasti. Řadu Forevergreen by Lacoste navíc zdobí zelený odstín, jenž na zakázku vytvořila společnost Pantone.

Foto: Archiv