3 tipy, jak si udělat pořádek v e-mailu

/ Anna Basiková

Zapomínáte odepisovat na e-maily, protože máte ve své poště chaos? Poradíme vám, jak si uspořádat schránku tak, abyste se v ní konečně vyznala.

1. Očista

Odhlašte se ze všech news letterů, které nechcete. Spousta jich sice padá do spamů, ale ten zbytek vám zbytečně plní příchozí poštu. A jistě to jsou většinou firmy, o kterých jste už dlouho (nebo vůbec) neslyšela.

da6cf8fe8e1f22762eadbd1d77ac510c

2. Úklid

Vytvořte si ve své emailové schránce různé složky, do kterých přečtenou poštu roztřiďte. Například práce, škola, platby, soukromé. Až budete hledat konkrétní email, půjde to mnohem rychleji. Také si udělejte pořádek v adresáři. Neznámé kontakty smažte a vytvořte nové.

o_1aakftubllb9elk56slrsfre7_new

3. Šablony

Pokud často píšete podobné emaily, vytvořte si šablony. Ohromně to ušetří čas. A rozhodně nezapomínejte na automatický podpis. Tam můžete mít například rozloučení, vaše jméno a telefonní číslo. Je přeci otrava všechny informace vypisovat v každém emailu.

fit-girl-macbook-studying-Favim.com-4142779

 

NÁŠ TIP: Na emaily odpovídejete ihned. Pokud na to nemáte zrovna čas, odpovězte až později. Nestane se vám pak, že na zprávu zapomenete odpovědět. Ideálně byste ale na všechny emaily měla odpovídat do 48 hodin.

 

Foto: Pinterest