-->

5 tipů, jak si dát život do pořádku. Návod pro zmatené holky

/ Anna Basiková

Máte pocit, že se vám nic nedaří, všechno svádíte na ostatní a na životní smůlu? Nejlepší je ale začít vždy sám u sebe.

1. Ukliďte si

Jak se říká, pořádek na stole, pořádek v životě. Nedivte se, že máte v životě chaos, když nejste schopná dokopat se úklidu stolu, potažmo celého bytu. Jaro je ideální příležitostí ke generálnímu úklidu. Všechno, co nepoužíváte, je rozbité nebo staré nekompromisně vyhoďte. Hned se vám bude lépe dýchat.

TIP: Každé ráno si ustelte postel. Funguje to skvěle. A přitom taková blbost :)

6297fd6d93bc95d93609d1eafd0789ed

2. Plánujte

Dělá vám problém organizace a neustále na něco zapomínáte? Okamžitě si kupte diář nebo stolní kalendář a všechno si pište. Nezapomínejte ani na staré dobré to-do listy. Splněné úkoly si odškrtávejte, což funguje jako skvělá motivace.

tumblr_inline_nxf495D7Pe1rv2r4x_540

3. Začněte pravidelně cvičit

Naučte se ráno alespoň 15 minut cvičit. Choďte často pěšky a ideální pro vás bude také pomalý běh nebo plavání. Při těchto činnostech si totiž dokonale pročistíte hlavu.

Tumblr-Yoga-4

4. Ujasněte si, co vlastně chcete

Abyste se mohla srovnat a začít smysluplně fungovat, musíte si ujasnit, co vlastně v životě chcete. Chcete ještě studovat? Nebo už byste raději pracovala? Brigádničila? Chcete se naučit něco nového? Chcete cestovat? A tak dále. Proberte to s kamarádkou, s přítelem a své nápady si sepište na papír. Pak si ujasněte, co pro dosažení svých cílů můžete začít dělat.

screen-shot-2015-06-01-at-3-34-36-pm

5. Uklidněte se

To, že jste se teď rozhodla si urovnat život, ještě neznamená, že všechno změníte ze dne na den. Taková změna by jistě trvala jen pár dnů či týdnů. Jděte na to pomalu. Nemusíte hned přestat jíst všechno nezdravé, začít běhat 10 km denně a podávat si přihlášky na další vejšky. Na změně pracujte intenzivně, ale s klidem.

bed-coffee-fashion-legs-Favim.com-3588402

Foto: Pinterest