-->

6 tipů na zdravé svačiny do práce

/ Anna Basiková

Snažíte se jíst zdravě, ale v práci kvůli času raději sníte u počítače bagetu z automatu? Vybrali jsme pro vás pár tipů na zdravé a hlavně jednoduché svačiny. Nakupte si krabičky, začínáme!

1. Chia pudink

Tohle je prostě klasika. Lžíci semínek přes noc namočte do mléka, přidejte ovoce a dochuťte třeba strouhaným kokosem. Dejte do lednice, kde do rána semínka nabobtnají.

snimek-obrazovky-2017-01-05-v-12-17-29

2. Rýžový chlebíček s avokádem

snimek-obrazovky-2017-01-05-v-12-14-30

3. Tortila s čočkou a špenátem

Naučte se připravovat si jídlo doma. Tohle je navíc super jednoduché. Uvařte čočku, špenát lehce orestujte s cubulkou, smíchejte, dochuťte a zabalte do tortily.

snimek-obrazovky-2017-01-05-v-12-15-05

4. Ovocné smoothie

Zasytí vás na celé dopoledne!

tumblr_n59qpt0blr1sk65tvo1_500

 5. Ovesná kaše

Přidejte oříšky, med, ovoce a máte super svačinu.

39572-peach-and-almond-oatmeal

6. Slunečnicový chléb

Můžete si ho dát s krůtí šunkou, žervé nebo zeleninou.

snimek-obrazovky-2017-01-05-v-12-31-04

V pracovním stole mějte vždy po ruce něco zdravého na zub. Rýžové chlebíčky, sezamová semínka, oříšky.

Foto: Instagram, Pinterest