Girl Power

Feministická trička rozjela Maria Grazia Chiuri hned ve své první kolekci pro módní dům Dior. Nesla nápis We should be feminists a její mise pokračovala i v dalších sezonách. Užitečného trendu se chytly i další labely, tak se girl power topy pořádně vybavte!

Dovolená

Ultimátním devadesátkovým trendem jsou pak lehce přehnaná trička, která slouží jako suvenýry z dovolené. Ve velkém se jich ujal label Balenciaga, jenž dokonce musí zaplatit tučnou pokutu za inspiraci topy, které jsou na stáncích v New York City. Jaké město zvolíte vy?

Message

Vyjádřit oblečením nějakou message je jednou z nejlepších cest, jak si své motto nebo názory užít a prezentovat je světu. Více či méně důrazná hesla jsou neoddělitelnou součástí fashion triček. Tak si nejlépe nechte natisknout svá vlastní!

Band

Klasika všech klasik, band trička. Vyhněte se módním řetězcům, které pár all-time favoritů produkují ve velkém a raději zamiřte na stránky s merchem vašich oblíbených artists. Nebo si je zase nechte potisknout sami, ať máte originál.

Logomania

Další comeback trend, jenž je pro svou povolenou okázalost oblíbený už několik sezon, je logománie. Nejvíce samozřejmě fungují varianty od top designérů. Najdete je také u všech z nich!