Office i 80’s

Klasika všech klasik u Balenciagy nemůže chybět – mluvíme o ostře řezaných ramenech, ať už na kabátech či na sakách. Obleky samy o sobě představovaly dominantní část kolekce, ale nebyl by to street style hit, kdyby některé formální kousky, zejména košile, nedoplňovaly tepláky. Oblíbené osmdesátky byly snadno rozpoznatelné kvůli divokým barvám i střihům. Na jaře opět zafungují mini délky či asymetrie a v detailech nešly přehlédnout roláky a límečky.

Logo maniac 

Z výraznějších barev se objevila červená, růžová, žlutá, zelená a ve spoustě odstínech i modrá, která se těší čím dál větší popularitě. Mezi vzory nechyběl leopard, z materiálů pak vynikla kůže včetně trendy lesklé varianty, satén, samet nebo denim ve všech tónech – dokonce se dočkal i v současnosti tolik oblíbené batiky. Logománie se nesla v monochromatickém minimálu stejně jako v okázalosti nejvyššího stupně. Na několika kouscích, jako jsou šaty či kabát, totiž vznikl na barevném základu vzor tvořený navrstvenými nápisy Balenciaga.

Gvasaliova diverzita

Jarní kolekci labelu Balenciaga se nedá nic vytknout, Gvasalia zkrátka ví, co dělá a umí uspokojit různorodou klientelu. Diverzity se dočkalo věkové rozpětí modelů a modelek a byla znatelná i v nejasných hranicích genderu. Ne nadarmo je Balenciaga nejrychleji rostoucí značkou Keringu. A to má společnost v portfoliu také label Gucci! Už máte vybráno?