Nový koncept přehlídek pod názvem “Seasonless, immeadiate and personal” přijde dvakrát ročně a to pokaždé v září a únoru. Obvykle oddělené přehlídky pánské a dámské kolekce se spojí v jednu jedinou, kterou budete moci již při přehlídce zakoupit online! Musíme uznat, že nový systém je poněkud inovativní.

Barneys+New+York+Honors+Christopher+Baily+GuMnjUFzREwl

“Naše přehlídky se stále vyvíjejí, aby byly čím dál lepšími”, řekl kreativní ředitel a zároveň CEO Burberry, Christopher Bailey. “Od živých přenosů, k objednání přímo z přehlídkového mola po kampaně v živém přenosu na sociálních médiích, sjednotit přehlídky pro nás znamená poslední krok našeho tvůrčího procesu, který se bude i nadále vyvíjet”, dodal Bailey.

Inovativními přístupy se Burberry může jen pyšnit. Loni v září, společnost uvedla na trh vůbec první módní přehlídku v přenosu na Snapchatu, a v listopadu značka spojila své tři řady (Prorsum, London a Brit)  pod jednu jedinou Burberry .

Je samozřejmé, že tyto významné kroky postupují návrháři, aby se přiblížili stále zrychlujícímu se stylu života a důrazu na sociální média a internet, které ovlivňují dnešní populaci. Burberry má v tomto smyslu zajisté náskok, ale předpovídáme, že nebude trvat dlouho, a spousta dalších významných značek je bude následovat.

Zdroj: WWD