Cara Delevingne je novou tváří značky Topshop

/ Monika Kolářová

Je krásná a úspěšná. Na poli modelek již z dálky září její blonďaté vlasy a ji samotnou proslavilo především husté obočí. Jmenuje se Cara Delevingne a stala se novou tváří značky Topshop.

Oblíbenkyně Karla Lagerfelda, která během několika měsíců střídá jednu kampaň za druhou, propůjčila svoji krásnou tvář a postavu kolekci Topshop podzim/zima 2014. Postaví se tak do řady za jména jako například Rosie Huntington-Whiteley, Lily Donaldson nebo Karlie Kloss.

Není to ovšem vůbec poprvé, co si podmanila tuto značku. V roce 2010 po boku Kate Moss účinkovala ve videu doprovázející jednu z kampaní. O dva roky později zářila na přehlídkovém mole v outfitech značky pro období jaro/léto 2013. Během dalších přehlídek na londýnském týdnu módy si dokonce jako úplně první modelka nasadila na hlavu Google kameru.

Fotografie, jež kampaň doprovází, byly pro tentokrát pořízeny v Londýně a má je na svědomí uznávaný fotograf Alasdair McLellan. Stylingu se věnovala kreativní ředitelka řetězce Kate Phelan. Vznikly tak záběry klíčových prvků následující sezóny, které bysme si neměli nechat ujít.

topshop_8244826179020561

Hlavním poznávacím znamením kolekce je variabilita, rozmanitost a chuť experimentovat. Nechybí zde klasická motorkářská bunda, džíny nebo oblíbená parka. Nezapomnělo se ovšem ani na večerní outfity, které zdobí moderní materiály, sofistikovanost, flitry i peří.

I touto kolekcí hodlá Topshop ještě více prorazit na světovém poli, a zahajuje tak rozsáhlou expanzi svých poboček po celém světě. Nových prodejen se například již brzy dočká 5th Avenue v New Yorku, Amsterodam, Hongkong a možná také Egypt či Nový Zéland.

Kolekce bude na prodejnách i online na internetu k dispozici již od poloviny srpna 2014.

Foto: Topshop