-->

Chatty: Secret Night Shopping a nová kampaň Lukáše Dvořáka

O značce Chatty je stále slyšet. Před několika týdny prezentovala novou kolekci Disquiet Collection a před pár dny zveřejnila doprovodnou kampaň od Lukáše Dvořáka. Dnes, ve čtvrtek 30. června, proběhne odkrytí kompletní kampaně v rámci Chatty Secret Fashion Night, na jejíž návštěvníky čeká i „secret“ sleva. Více už prozradí samotné duo – Radka Sirková a Anna Tušková.

Kampaň na Disquiet Collection fotil Lukáš Dvořák, předchozí Jan Grombiřík. Proč jste si vybraly právě tato dvě momentálně pulzující jména?

Snažíme se, aby každou naši kampaň fotil jiný fotograf. Fotografy oslovujeme pro jejich rukopis a současně všem necháváme naprosto volné ruce. Od Jana Grombiříka jsme chtěly, aby byla z kolekce cítit ženskost, Lukáš Dvořák zase dokáže skvěle zachytit sexappeal.

S poslední kolekcí Disquiet Collection jste odstartovaly také výrobu pánských modelů. Přesto jsou vaše nové džíny a mikiny celkem unisexové. Neplánujete se pustit do složitějších a pro pánskou krejčovinu typičtějších oděvů, jako jsou přímo třeba obleky?

Pánskou kolekci jsme zařadily hlavně pro zájem ze strany mužské klientely. Ti u nás hledají zejména denim. Do typické pánské krejčoviny se zatím pouštět nehodláme, ale třeba čas ukáže.

Nová kolekce obsahuje jako obvykle spoustu detailů a členění. Jak přicházíte na stále nové prvky?

Myslím, že pro naše návrhy je typické právě výrazné členění a střihový posun. V jednotlivých kolekcích se vždy snažíme najít společný detail a jeho variace, které současně vycházejí z inspirace.

V Disquiet Collection je to například obrácené sámkování, které odkazuje na detaily z rockového oblečení.

V Disquiet Collection jste pracovaly i s potiskem. Byla to pro vás první zkušenost?

Byla to naše první zkušenost s digitálním tiskem. Byla to výzva, se kterou budeme pravděpodobně dál pracovat.

Potisk byla v podstatě koláž. Plánujete s ním dále experimentovat – například navrhnout úplně vlastní vzor, nebo se kvůli jeho designu s někým spojit?

Určitě. V minulosti už jsme spolupracovaly s různými autory, ale tentokrát potisk vznikal v našem studiu. Podzimní kolekce právě vzniká a s ní i první návrhy tisků…

Všímám si, jak se dokážete prezentovat na sociálních sítích. Váš Facebook je nabitý novinkami, nechybí události k vašim akcím, nově máte i Instagram. Jak podstatné je pro návrháře „jít s dobou“? Máte na to nějaké ohlasy?

Jde nám hlavně o to, aby naši klienti získávali přehled o novinkách, ale i o tom, jak ateliér funguje a jak vznikají kolekce.

Ve čtvrtek poběží Chatty Secret Fashion Night. Na co byste nalákaly její potenciální návštěvníky?

Ano, ve čtvrtek 30. května proběhne v našem showroomu v Haštalské 21 první Secret Fashion Night. Kromě možnosti si mezi 17 a 22 hodinou nakoupit originální kousky z aktuální i starší kolekce se zajímavou „secret“ slevou, čeká na návštěvníky drink a prezentace kompletní kampaně k Disquiet Collection.

Pro „secret“ slevu se registrujte na e-mailu: event@chatty.cz.

Foto: Lukáš Dvořák, Archiv Chatty