Kolekce deseti basicových modelů vychází ze spolupráce FRESHLABELS a CHATTY a představuje ikonické kusy kolekcí CHATTY – jednoduché, ideálně kombinovatelné – s progresivní estetikou FRESHLABELS.

Základní barvou kolekce je černá, v řadě se objevuje denim s ručním tiskem black on black, dále šaty, mikiny s oversize kapucí a unisexová trička.

„Pro nás představuje Indeed vstupní ránu do všech našich předešlých a budoucích kolekcí a společně s FRESHLABELS jsme pojaly celou řadu jako dark basic kolekci – inspirovanou městem, klubovou scénou i každodenním životem. Je proto jednoduchá a snadno čitelná, z části unisexová“, uvádí Radka Sirková. „S FRESHLABELS se nám podařilo ke kolekci připojit nadstavbu v podobě kombinovatelných elementů, notoricky známých klubových klišé. Je v tom hodně nadsázky“, dodává.

 

 

Freshlabels je jedinečný online & offline concept store, který zákazníkům nabízí kurátorovaný výběr oblečení, bot a doplňků. Desítky známých i dosud neobjevených značek z celého světa. Tisíce produktů. Každý má ale ve výběru Freshlabels své jasné místo a význam. Freshlabels vznikl v roce 2006 jako garážový projekt dvou čerstvě dostudovaných fanoušků módy a designu, Jana Boušky a Jakuba Veselského, a dnes patří mezi zásadní projekty na české fashion scéně. Ve Freshlabels najdete autentický design, trvalou kvalitu i férovou výrobu. Freshlabels také stojí za prvním batohovým concept storem ve střední Evropě, který najdete v Praze stejně jako vlajkový obchod značky.

Značku CHATTY založily Radka Sirková a Anna Toušková v roce 2005. Jejich přístup k navrhování nabízí moderní interpretaci mužství a ženskosti dosaženou provokativními siluetami a mícháním prvků obvykle přisuzovaným pánské nebo dámské módě. Kolekce definuje autorský design a pozornost k detailům se silným důrazem na řemeslo a eklektické využití materiálů. V jejich práci je jasně patrná vášeň k denimu, a když popisují svůj styl, často používají slova jako nadsázka, hravost a objem.

Kolekce Indeed, pro kterou navrhla logo slovenská grafická designérka Mikina Dimunová (jež spolupracovala s Chanel nebo navrhla logo Nehera), je k dispozici pouze v limitovaném množství.

Autorem fotografií kampaně je Matěj Třešňák.