Keith Haring se v minulém století stal jedním z nejznámějších mladých umělců, interpretů a hudebníků, jehož tvorba byla reakcí na pouliční newyorskou městskou kulturu tehdejších 80. let. Svá díla tvořil bílou křídou na černý papír, zakrývajíc nevyužité reklamní plochy metra. S heslem „Umění pro každý den. Umění pro každého.“ usiloval především o větší informovanost ohledně nemoci AIDS. Později vznikla dokonce nadace nesoucí tento odkaz.

A právě na počest tohoto umělce vznikla unikátní kolekce vůní, které jsou zdánlivě všední, ale přesto váš dokážou zaujmout. Stejně jako dílo samotného Keitha.

„Život tohoto umělce a styl, který mu byl vlastní, pro mě byly vždycky inspirací,“ uvádí Donna Karan.

„Obdivovala jsem dílo Keitha Haringa od chvíle, kdy se jeho první kresby objevily v newyorském metru. Jsou nejen vizuálně úchvatné, ale zároveň nesou poselství, které je schopné oslovit každého. Přesně ve stejném duchu se nese i podstata značky DKNY – umění, které je možné nosit na sobě, které vychází z městského prostředí a je zcela originální.“

K dostání na pultech bude od dubna letošního roku!