-->

Don’t Knock New York: Nenechte si ujít limitovanou edici DKNY

/ Cristina Pasquini

Co se stane, když si designéři Maxwell Osborne a Dao-Yi Chow začnou pohrávat s akronymem DKNY? My to víme! Zbrusu nová limitovaná kolekce.

Rodáci z New Yorku, kteří získali dvě módní ocenění za neotřepaný styl streetwear kolekce, převzali otěže značky DKNY s plnou hrstí fantazie. Z akronymu vytvořili 3 slovní spojení:

“Don’t Knock New York.”

“Designers Know Nothing Yet. “

“Dazed Kids New York. “…Screen Shot 2016-04-22 at 08.02.40

Tři různé slovní kombinace s iniciálami americké značky se oba designéři rozhodli natisknout bíle na černý podklad a dali tak oficiálně vzniknout limitované kolekci sportovních mikin, bez kterých si dnes už nedokážeme představit šatník. Jedna mikina vychází na zhruba čtyři sta dolarů!Screen Shot 2016-04-22 at 08.02.28Kolekce již byla představena během módního týdne na sezónu podzim zima 2016-17 v New Yorku, kdy se v zápětí strhl po mikinách obrovský zájem. Nicméně, designéři chtěli ponechat mikiny jako exkluzivní, a proto je od každého druhu z první série prodáváno jen 150 kusů! Exkluzivitu si získal beze všeho obchod DKNY v americkém SoHo, kde se kolekce začala prodávat před několika dny na místě, ale také online na www.dkny.com. Navíc je každá mikina opatřena unikátním kódem a identifikačním číslem, které poukáže na řadu ve výrobě, která bude v pozdějších letech ceněná hlavně na módních aukcích.

Screen Shot 2016-04-22 at 08.02.33

Vyprodaní je zajištěno. Takže, na co ještě čekáte?!

Zdroj: WWD