-->

Duhový trend čelí všem přehlídkám

/ Cristina Pasquini

Módní týdny se nám čím dál více přibližují a s nimi také spousta nových trendů a vychytávek na příští sezónu. Ovšem “ochutnávku” vám přinášíme již teď! Na téměř všech přehlídkách nejprestižnějších módních značek se ocitl trend, který vám umožní nosit vaše nejoblíbenější barvy najednou, aniž byste vypadaly jako poblázněné fashion victims. Trendem letošních kolekcí Resort a Pre-Fall je duha!

Ano, čtete správně. Pro mnohé z nás příliš extravagantní kombinace barev, trendová v legendárních devadesátých letech, se opět vrací na mola designérů a brandů jako Chanel, Missoni, Valentino Red, Sonia Rykiel a spoustu dalších. Je zřejmé, že trend minimalistických bílých a šedých tónů je prozatím pryč.

chanel-2-resort-manrepeller

Otázkou mnoha z nás je, jak tento přehlídkový trend převést do praxe, tedy denního užívání. Odpovědí je střídmost. Pokud trendu duhových látek a pletenin podlehnete, dávkujte je vašemu outfitu umírněně a s dostatečnou rozvahou. Zvolte například duhový svetřík jako ten v podání Alessandra Michele z Gucci a kombinujte jej se sukní, která má jednu barvu z barev svetříku a dolaďte jej pleťovými lodičkami a kabelkou.

gucci-resort-manrepeller

Kde se tento trend objevil? Nepočítáme-li, že se již hojně uplatňoval v devadesátých letech, je zřejmé, že se designéři shodli na velkém úspěchu módního domu Valentino, který před rokem představil jeho ultra barevnou kolekci kabelek, lodiček sandálů, ale i řady ready-to-wear.

missoni-resort-2016-man-repeller

Pokud tedy zvolíte právě doplňky v barvách duhy, kombinujte je například s džínsy a bílou košilí, nebo jednobarevnými šaty. Nicméně, tento trend doporučujeme na období prosvícená sluníčkem, jelikož v našich klimatických podmínkách bychom v ulicích s podobnými kousky vzbudily nežádaný rozruch.

sonia-rykiel-1-resort-manrepeller

Ať už si nějaký ten duhový kousek dopřejete, nebo ne, rozhodně je opět čím se inspirovat a rozšiřovat si obzory v tomto nekonvenčním světě módy, který v nás mnohdy budí touhu překračovat vlastní hranice komfortu.

Zdroj: Pinterest, Archiv firem