Fashion kampaně, stojící za zmínku

/ Redakce

Rok, co rok se v módě objevují nové a nové reklamní kampaně. Šokující, dech beroucí i klasické. A letos tomu nebylo jinak. Podívejte se na to, které kampaně stojí za to, abyste je znali.

Céline

Kreativní ředitelka módního domu Céline Phoebe Philo se tento rok rozhodla jít jinou cestou, než by bylo pro značku zvykem. Místo sázky na jistotu tím, že vybere ty nejpopulárnější tváře, se rozhodla vybrat naprosto neznámé modelky. Těmi jsou Vera Van Erp a Regitze Christensen. Vsadila pouze na známého fotografa a to Juergena Tellera. A udělala dobře ! Kampaň svou jednoduchostí stále koresponduje s identitou Céline. To, co jednoduchost povýšilo, je styl koláže v programu malování jako z 90. let. Žádný dokonalý photoshop. Jen nedokonalé tahy v malování.

celine.ss16

Louis Vuitton

Louis Vuitton udělal ve své kampani s/s 2016 rovnou několik kroků dopředu. A to přímo až do budoucnosti. Cestu do digitálního světa. Nicolas Ghesquiere vytvořil šokující kampaň. Nechal ztvárnít animovanou kampaň, kde hrdinku hraje postava Lightening. Že je to šílené? Ne tak docela. Následně na to, si Nicolas Ghesquiere vybral Jaden Smitha jako tvář LV. Jade je vyfocen spolu se skupinou modelek v dámské kolekci. Tímto Nicolas zbořil veškeré genderové zábrany. A to je hodně velká cesta dopředu.

LV series4

lv.smith

Dolce & Gabbana

Oproti předešlým značkám, D&G pokračuje ve stylu svých předešlých kampaní. Skupinové fotografie poukazují na příběhy energického a veselého života v Itálii. Poslední kampaně jsou obohaceny o autentické záběry. A to například i focení selfie. Pojďte si vychutnat ty pravé Boloňské špagety a lahodné espresso v dokonalých šatech.

dg

Gucci

Alessandro Michele nás jak jinak, než opět překvapil. Vytvořil dokonale kouzelnou kampaň, která vás vtáhne zpět do 80. let. Fotil ji Glen Luchford v Berlíně. Tady není slov třeba. To prostě musíte vidět!

gucci.

Foto: Youtube.com; Archiv firem