Společnost FOREO, kterou založil vizionář a majitel více jak 200 registrovaných patentů Filip Sedic, proměňuje od roku 2013 náš přístup ke kráse. A díky moderním technologiím svou pozici jedničky na trhu neustále upevňuje. Svědčí o tom i to, že se každých 10 vteřin prodá některé ze zařízení FOREO. Řada sonických čisticích kartáčků na obličej LUNA dokonce pokořila magickou hranici 20 milionů prodaných kusů, přičemž 2 miliony z nich si zákazníci koupili během 24 hodin na Černý pátek. Během pandemie koronaviru zaznamenala společnost více jak 30 % nárůst prodejů a převzala otěže celého kosmetického průmyslu, který směřuje k jediné možné budoucnosti krásy – kosmetickým technologiím.

„Když jsme v roce 2013 vstoupili na trh, vše, co jsme měli, byl úžasný průkopnický produkt a velký sen. Ukázalo se, že to k úspěchu stačí! Dnes jsme obklopeni 3000 silnými a kreativními zaměstnanci, působíme ve více než 80 zemích a máme 30 milionů spokojených zákazníků na celém světě. A to je něco, na co můžeme být právem pyšní,“ říká CEO společnosti FOREO Boris Trupcevic a pokračuje: „K osmým narozeninám jsme od našich úžasných zákazníků dostali ten nejhezčí dárek – pět hvězdiček na dánském webu pro recenze spotřebitelů Trustpilot. Jako společnost se snažíme vyrábět odolné a vysoce kvalitní výrobky a spotřebitelé tuto snahu oceňují, mnoho z nich nám důvěřuje už od samého začátku. Nedávno jsme oslovili stovky našich prvních zákazníků, abychom se ujistili, že stále používají naše produkty. Bylo pro nás velmi emotivní slyšet, že jim produkty FOREO změnily život a že i po 8 letech intenzivního používání fungují pořád stejně a vypadají jako nové! Znamená to totiž, že jsme splnili naše hlavní cíle – uspokojovat potřeby zákazníků, podnikat udržitelně, podporovat inovace a zlepšovat životy lidí!“.

Značka FOREO, poháněná inovativní švédskou DNA, je původním tvůrcem prvního silikonového čisticího kartáčku na obličej, který byl na trh uveden v roce 2013. Dnes je zařízení LUNA nejkopírovanějším kosmetickým produktem na světě. A přestože je imitace určitou formou lichotky, je potřeba proti ní bojovat, protože v konečném důsledku ohrožuje především spotřebitele. Na konci roku 2019 přiřkl soud v Šanghaji značce FOREO finanční odškodnění ve výši 3 milionů čínských jüanů (přibližně 450 000 amerických dolarů) za krádež duševního vlastnictví. Toto velké vítězství podpořilo značku v jejím boji proti padělatelům, ale také dalo naději ostatním společnostem, které se potýkají se stejnými problémy.

FOREO není jen další kosmetickou značkou, ale především inovativní a technologicky vyspělou společností působící na trhu krásy. Známá je pak především díky svým třem bestsellerům: sonickému kartáčku LUNA 3, inteligentnímu přístroji UFO 2 a tónujícímu zařízení BEAR, o kterých časopis Vouge prohlásil, že jsou to roztomilá, ale vysoce výkonná osobní zařízení, která pleti dodávají vše, co potřebuje během pouhých 6 minut. Celebritami oblíbená LUNA 3 je nejměkčím a nejhygieničtějším kartáčkem na trhu, který poskytuje pleti hloubkové a přitom velmi jemné čištění, jež nenarušuje kožní bariéru a zanechává ji v té nejlepší kondici. V kombinaci s UFO 2, oceňovaným 2-minutovým komplexním ošetřením pleti a mikroproudovým tónující zařízením BEAR bude vaše pokožka mladistvá a zářivá během několika málo minut. Vědecký tým Institutu FOREO navíc pracuje na další velké „věci“, která bude opět velmi jedinečná jak z pohledu funkčnosti, tak kvality, trvanlivosti i výhodami, které pleti poskytne.

Za osm krátkých let se společnost FOREO změnila k nepoznání. 30 milionů prodaných produktů pomohlo zkrášlit tvář a vrátit úsměv zákazníkům po celém světě. Značka získala více jak 225 ocenění, otevřela futuristické zařízení v Číně s Intitutem pro výzkum a vývoj se solárními panelovými střechami, zřídila tělocvičny pro své zaměstnance a moderní kanceláře na šesti kontinentech a vytrvale postupovala po kariérním žebříčku, dokud se z ní stala nejoblíbenější značka pečujících pleťových produktů na světě!

V roce 2021 uvede společnost FOREO na trh nový produkt, jehož základ tkví v personalizovaných zkušenostech a individuálním přístupu péče o pleť – tedy v hlavních trendech, které nám v blízké budoucnosti kosmetický průmysl přinese. A to není všechno! V roce 2022 má značka se svou dceřinou společností FAQ Swiss v plánu představit další produkty na profesionální úrovni.