Pokračujeme v našich obvyklých zastávkách v pražských módních buticích a po návštěvě obchodu s českými značkami MONA se vracíme zpět do Pařížské ulice. Pokud na ní chcete na jednom místě nakoupit luxusní francouzské značky, módní časopisy, kosmetiku či knihy o umění, za žádných okolností nemůžete vynechat SIMPLE Concept Store podnikatelky Tamary Kotvalové.

Ráj nejvýznamnějších módních značek současnosti tvoří dvě patra. Interiér se leskne, svítí červeně a tlumí ho šedá, svůj odraz můžete prakticky po celou dobu procházení sledovat v zrcadlech. Ale zafixovat se na sebe by byla škoda, pohled raději upírejte na vystavené modely.

Ihned po vstupu na vás čekají police s botami a doplňky od slavného Christiana Louboutina, celá stěna se zavěšeným letním barevným hedvábím od značky Lanvin a tmavé drama Hediho Slimana, nového kreativního ředitele značky Saint Laurent, o jehož reformách v tradičním módním domě jsem vás již informovala. Další dámské kolekce pak čekají až ve spodním patře – kosmetiku a pánské oděvy v prvním prozatím přeskočíme – ale ještě než k němu dojdete, musíte se zastavit a roztoužit se nad ikonickými kabelkami značky Balenciaga.

Po nasycení různými velikostmi, barvami a povrchy této klasiky, a věřte mi, nebude to trvat krátce, můžete vstoupit do velké obdélníkové místnosti zaplněné hned několika značkami. Nachází se tu část s mladou švédskou módou od Acne, nový populární minimalismus Victorie Beckhamjednoduchost od Céline, kolekce Sarah Burton pro značku Alexander McQueen, experimentální drsnost Ricka Owense, kašmírové potisky Isabel Marant či oděvy od Balenciaga, které s příchodem zimní kolekce změní svoji estetiku díky výměně bývalého kreativního ředitele Nicolase Ghesquiera za Alexandera Wanga (o jeho první kolekci pro tento módní dům si můžete přečíst zde).

„SIMPLE“, jak si dovolím zkrátit název tohoto concept storu, mezi svými stěnami rovnoměrně rozkládá dávky různých stylů i materiálů. Seženete v něm něco rockového, esteticky androgynního, žensky elegantního i vesele rozkošného. Výšky podpatků dosahují až téměř dvou desítek centimetrů, na druhou stranu však SIMPLE Concept Store myslí i na pohodlnost a nabízí sandálky či pouze obuv nižší.

SIMPLE Concept Store je sice poskládaný z různých značek, kosmetiky, magazínů či knih, ale vše do sebe zapadá jako puzzle. U těch je přeci také jedno, jestli je jeden dílek nazelenalý a druhý červený. Po propojení šikovnou rukou vytvoří plnohodnotný celek.

Naše návštěva SIMPLE Concept Store ještě nekončí. Na kosmetiku a pánskou módu, které jsme v prvním patře přeskočily, se podíváme v dalších článcích…

Foto: Kamila Písaříková