GANT – synonymum kvalitního životního stylu

/ Redakce

Značka GANT, jež se stala synonymem kvalitního životního stylu, v sobě spojuje americkou ležérnost s evropskou elegancí. Hodnoty značky jsou nerozlučně spjaty s autentickým dědictvím amerického východního pobřeží, pocházejícím z roku 1949, kdy byla značka založena. Od dob svého vzniku se však značka dále rozvíjela, přijímala evropské vlivy a v současnosti je značkou vskutku globální.

Kolekce značky GANT nabízí celou škálu oblečení pro muže, ženy a děti. V licenci značky GANT se také navrhují a prodávají hodinky, obuv, brýle, parfémy a vybavení pro domácnost. Historie značky GANT se píše od okamžiku, kdy Bernard Gant zahájil výrobu košil v americkém New Havenu. Z jeho vášně pro kvalitu a design brzy vyrostla firma produkující neformální oblečení. Synové Marty a Elliot, kteří od otce zdědili oddanost ke zručnosti v oboru krejčovství a smysl pro detail, se také později zapojili do běhu společnosti. Bernard Gant je i dnes zdrojem inspirace, z níž vycházejí klíčové hodnoty této značky – poctivost, vytříbenost, osobitost, pochopení a optimismus.

V roce 1999 získala společnost GANT AB se sídlem ve Švédsku (v té době pod názvem Pyramid Sportswear) značku GANT od Phillips-Van Heusen Corporation. Pyramid Sportswear získala již v roce 1980 právo navrhovat kolekce pod značkou GANT pro švédský trh. Pyramid Sportswear také získala právo nabízet značku GANT po celém světě s výjimkou USA. Když byla společnost GANT USA v roce 1999 odkoupena, noví majitelé dostali příležitost proměnit značku GANT ve značku celosvětovou. V roce 2006 byl GANT kotován na Stockholmské burze, v březnu 2008 došlo k vyřazení emisí GANT z obchodování a firma byla odkoupena soukromou švýcarskou společností Maus Fréres.

Gant má historii silného mezinárodního růstu a v současnosti se etabloval ve více než 70 zemích prostřednictvím více než 330 obchodů GANT a velkého množství vybraných kvalitních maloobchodníků. V roce 2002 se GANT vydal dále na jih a vstoupil na ruský trh. Následovalo uvedení na trhy v Japonsku a Číně v letech 2004 a 2005; a v roce 2006 zahájil GANT prodej také v Indii, Jižní Koreji, Kanadě, Thajsku a Brazílii. V roce 2007 vstoupil GANT na trhy v Hongkongu, Malajsii a Izraeli.