Kreativní ředitel Givenchy Riccardo Tisti opět bodoval, podařil se mu totiž husarský kousek, když do své podzimní kampaně na rok 2015 obsadil Donatellu Versace. Právě Tisti je znám svými provokativními a hlavně vizionářskými počiny, jako první například do své kampaně obsadil transgender modelku Leu T. nebo albína Stephena Thompsona. A tak není divu, že se nebál propojit tři velká módní jména, jakými Givenchy, Tisti a Versace jsou.

Givenchy_Donatella_versaceNa vizuálu kampaně, kterou svěřil do rukou módním fotografům z Mert Alas & Marcus Piggott a stylistce Carine Roitfeld, se totiž po boku Donatelli objevil on sám. “Jsem hrdý, že mohu představit svou novou ikonu. Jedná se o portrét dvou italských návrhářů, který symbolizuje dvě strany mince.” napsal o kampani Tisti na svůj Instagram. I sama Donatella oznámila svůj počin na sociálních sítích, když sdílela; “Pro mého talentovaného přítele Riccarda. Společně jsme dnes prolomili módní hranice.”

Nám nezbývá než říci, že fotografie působí opravdu silným dojmem a má tak neuvěřitelné kouzlo, že když se na ní člověk dívá, lehce se mu svírá srdce nad její hloubkou. Bravo Riccardo!

Zdroj: Facebook Givenchy