Visual merchandising je jedním z klíčových postupů při prodávání jakéhokoliv zboží. Iconiq.cz ale miluje módu, a tak se náš tým rozhodl, že zveřejníme to, jak se o své výlohy starají pražské módní butiky. A co více – necháme je mezi sebou soutěžit.

Soutěžte s výlohou léta 2013 a získejte MINI na víkend

Soutěž o nejkrásnější Výlohu léta 2013, kterou Iconiq.cz pořádá ve spojení s projektem Parizskaulice.cz, má ve své premiéře dvě kategorie – Móda a Čeští módní návrháři. Jak už napovídají názvy, do jedné jsou zařazeny butiky nabízející módu primárně světových značek, do druhé pak naše „domácí“.

Mezi 24. 7. 2013 a 24. 8. 2013 můžete hlasovat pro tu výlohu, která vás v každé kategorii zaujala nejvíce.

V soutěži samozřejmě podporujete svého v dekorování nejzdatnějšího favorita, ale šanci na výhru máte i vy. Nabízíme vám tři velké ceny, pro jejichž získání stačí jediné: hlasovat pro jeden obchod v každé kategorii a tipnout si, kolik lidí se zúčastní hlasování o Výlohu léta 2013.

MINI na víkend a další ceny

Ty, kteří budou nejblíže konečnému výsledku, odměníme následujícími výhrami:

1.cena – Víkend s MINI Paceman získá ten účastník soutěže, jehož tip na celkový počet účastníků soutěže bude co nejpřesnější

2.cena – Kávovar Nespresso a 200 tablet kávy získá ten účastník soutěže, jehož tip na celkový počet účastníků soutěže bude druhý nejpřesnější

3.cena – Romantická večeře v restauraci Praha hotelu InterContinental získá ten účastník soutěže, jehož tip na celkový počet účastníků soutěže bude třetí nejpřesnější

Zaujalo vás to? Pak VSTUPTE DO HLASOVÁNÍ ZDE.