Hula Hoop od Karla Lagerfelda

/ Monika Kolářová

Pokud jste letos na podzim pečlivě sledovali týden módy v Paříži, který měl napovědět, jakým směrem se budou vyvíjet trendy na jaro/léto 2013, jistě jste si nenechali ujít jednu z nejluxusnějších přehlídek – konkrétně kolekci Chanel, která bývá každoročně tou nejuznávanější a nejvíce diskutovanou.

Karl Lagerfeld opět potvrdil, že co se týká doplňků, vede si vždy fantasticky a nezapomenutelně.  Stačí si vzpomenout na obrovský úspěch ikonické kabelky 2.55, jejíž hodnota je dnes vyšší, než hodnota malého automobilu. Určitě si vybavíte veliké perly zdobící holá záda či prameny vlasů nebo originální náušnice.

A tak nebude těžké vzpomenout si na velice diskutované „kabelky na obruči“, nad kterými ještě v září mnoho odborníků ohrnovalo nos s představou, že nejsou vůbec nijak nositelné. A možná všichni z nich doufali, že se nikdy nedostanou do ničích rukou a byly na přehlídce pouhou ozdobou a lehkým pozdvižením, tak jak to mívá Karl ve zvyku.

To se ovšem docela přepočítali. Těsně po skončení přehlídky sám velký Karl objasnil, že kabelka byla navrhnuta k použití na pláži, kde potřebujete tašku, do které se vám vejde ručník. Poté ji můžete v klidu položit do písku a zavěsit na ni spoustu dalších věcí. Proč nás to nenapadlo hned? J

Diskutované se nyní stává opravdovým a tyto kabelky se už brzy chystají do prodeje. Na(ne)štěstí se ale za pulty objeví pouze jejich menší verze, kterou jste také mohli shlédnout během přehlídky. Chlubí se úhlopříčkou 24 cm a její cena se bude pohybovat kolem $2,400.

Tak schválně, kdo podle vás bude brát a kdo nechá raději být a počká si na další přehlídku?

Foto: chanel – facebook.com