Bruno Pavlovsky (Président Mode chez Chanel), prohlásil pro deník WWD, že e-shop by měl být spuštěn na podzim příštího roku. Toto rozhodnutí plyne hlavně z potřeb moderních zákaznic. „Kdo v dnešní době nevlastní chytrý telefon či tablet? Není třeba podotýkat, že ikonický Chanel musí jít s dobou a nejen to. Chce také vylepšovat služby zákazníkům,“ řekl Pavlovsky. Mnoho zákaznic již ví, o jaký kousek chtějí obohatit svůj šatník a nechtějí dále ztrácet čas cestou do obchodu. A v některých zemích, jakou je třeba ta naše, Chanel butik vůbec není. „Jedná se tedy spíše o e-servis než e-shop jako takový,“ dodal na závěr Pavlovský.

The Chanel.com homepage.

Umíte si představit, že už byste nemusela o kabelce Chanel 2.55 jen snít, ale prostě jen tak vhodit do košíku z pohodlí domova?!

chanel-large-flap-bag
Faktem je, že ikonická značka v průběhu let odolávala, mimo jiné jako jedna z mála, náporům e-commerce. Střežila si svoji unikátnost a prodej držela pouze v buticích. Silná stránka této značky byla doposud závislá hlavně na zakázkách na míru, neboli asistence profesionálních švadlen, které šaty přizpůsobily individuálně konkrétní zákaznici.

Přes všechny překážky i zásady, kterým značka Chanel vzdorovala, se už teď můžeme těšit na spuštění on-line nákupů, které nás jisto jistě ve službách ani produktech nezklamou.

Foto: Archiv značek; Chanel news