Inline brusle: účinné kardio, které vám vytvaruje boky i zadek

/ Michala Bradová

Hledáte zábavnou formu, která vám pomůže zhubnout a získat nějakou tu kondici? Zkuste kolečkové brusle! Klasika, která nezklame.

Kardio

Inline bruslení patří mezi kardio aktivity, které vám mohou pomoci spálit kalorie. Záleží samozřejmě na konkrétním jedinci, jeho současné váze, kondici a schopnosti jezdit, nicméně i klidná 30 minutová jízda dokáže v průměru vydat na 250 kalorií.

Problémové partie

Bruslení působí na všechny svaly na těle, nicméně logicky zatěžuje nejvíce ty na dolních končetinách. Pravidelným jezděním si tak můžete vytvarovat stehna, zadek i boky, se kterými je nespokojeno mnoho žen. Výhodou bruslí je, že více šetří klouby oproti třeba běhání.

Rovnováha

Možná si ani neuvědomujete, jak je rovnováha celého těla důležitá pro každodenní chůzi, sport či obyčejné sezení. Šetří vám energii, kterou běžně při činnostech vynakládáte. Jízda na bruslích je ideální způsob, jak získat trochu balanc navíc.

Srdce i psychika

Bruslení jakožto aerobní aktivita posiluje srdce a plíce, snižuje hladinu glukózy v krvi a zlepšuje hladinu cholesterolu, čímž pomáhá předcházet řadě nemocem. Podstatný význam má také po duševní stránce. Uvolňuje mysl, odbourává stres a obecně zlepšuje náladu. Tak uvolněte endorfiny na bruslích a dejte šanci i retro roller skates!