J. Crew otevírá čtvrtý obchod v Londýně

/ Redakce

Otevření čtvrtého butiku v Londýně není v nedohlednu, avšak skutečně tuto značku čeká úspěch nebo další zakopnutí?

Světové tkaniny i široký sortiment

Značka J. Crew se začala v módním světě pomalu orientovat v roce 1983 a o šest let později přišlo první otevření vlajkové prodejny v New Yorku. Společnost pomalu roste a rozšiřuje se do celého světa. Díky generálnímu řediteli Millardovi „Mickey“ Drexlerovi, který se k této společnosti připojil v roce 2003, se začala značka spojovat s partnery těch nejlepších světových tkanin a zároveň se značkami jako Jack Purcell, Timex, Thomas Mason a Red Wing.

Netrvalo příliš dlouho, než přišlo rozšíření sortimentu, tedy oblečení pro děti, svatebních kolekcí i specializované obuvi. Následovalo otevření butiku v Kanadě a optimalizace webových stránek pro prodej do více než 100 zemí.

Značka přináší ležérní klasiku, studené barvy a odvážné potisky. Dbají a čerpají z kvality a oblíbenosti z předešlých kolekcí. Atmosféra stylu této značky odráží nadčasovost oblečení.

J.Crew

Vyšší ceny důsledkem daní a cla

J. Crew nyní expanduje po Velké Británii a chystá otevření dalšího obchodu. Hlavní designérka Jenna Lyons tuto informaci potvrdila. Společnost se však setkala s několika neúspěchy, a tak je velkým otazníkem, co lze očekávat od otevření dalšího butiku. Nejpalčivějším faktem je ten, že veškeré oblečení je ve Velké Británii podstatně dražší, než v obchodech v USA.

Vše je způsobeno důsledkem daní, cel a jiných běžných faktorů, které způsobují cenové odchylky v různých zemích. Nicméně, někteří Londýňané jsou zásadně proti a tvrdí, že jsou ceny často vyšší, než jsou ochotni zaplatit. Nejspíš proto jsou obchody této značky v Anglii často prázdné.

Jenna Lyons

Jenna Lyons

Profesionální personál je v Anglii základem

Samotná hlavní designérka Jenna Lyons přiznala, že bylo těžké v Británii najít dobrý prodejní personál a kolik se toho liší od obchodů v USA. Proto personál vyškolují, aby byl schopný odpovědět zákazníkům ohledně vyšších cen. „Vždy jde o dialog o ceně. Existují dovozní cla a daně, tím pádem vyšší náklady na podnikání v Londýně,“ řekla Lyons. „To ale není naše hra nafouknout ceny pro nic za nic. Chceme, aby se naši zákazníci mohli cítit pohodlně, a aby věděli, že jsme důvěryhodnou společností,“ dodává designérka.

Jenna Lyons označila novou prodejnu ve spolupráci s Buglife, charitativní organizací, která podporuje ochranu včel. Snad i celý tým společnosti bude pilný jako včelka a získá si tak nové zákazníky i přes vyšší cenové rozdíly.

Foto: Profimedia.cz; Facebook.cz