A jak vznikal první webitorial s Miss Jitkou Nováčkovou pro vás natočil Oliver Cuadra.

Kreativní a produkční tým vytvořil na “place” úžasnou atmosféru. Všichni jsme si to velmi užili, protože to bylo pro nás tak trochu nové a hned to muselo být velkolepé. Očekávání z výsledku nás hnalo děsivým tempem. První klient, pro kterého jsme fotografie vytvářeli byla luxusní značka Escada, která má svůj butik na Pařížské ulici v centru Prahy. Redaktorka a stylistka Mia Čentešová si z outfity hodně pohrála. Proběhala půl Prahy, aby k modelům získala ty nejlepší doplňky v podobě například červených sluchátek, starbucksu nebo kufru Rimowa.

Já jsem musela překonat svůj nekončený strach z výšek při lezení na střechu hotelu Emblem, které však vzalo rychle za své, když jsem uviděla fotografa Lukáše Dohnala na absolutní hraně střechy, kdy stačil jen milimetr a byl by dole. Focení umí být vynikající adrenalinový sport.

escada-4

Ze střechy jsme se přesunuli do zmiňované Pařížské ulici, kterou jsme bez povolení na okamžiky zastavovali. Nadávání typické pro tuto zemi se naštěstí nedostavilo. Jeden turista se dokonce na Jitku Nováčkovou vrhl s žádostí o polibek. Tak moc jí to slušelo. Její momentky zaplnili instagramové účty kolemjdoucích, kteří se k Lukášovi v okamžiku přidali a s velkou vervou fotili a fotili.

escada-7

Výsledek webitorialu můžete chválit i kritizovat na www.parizskaulice.cz a zákulisí odhalit ve videu. My už nyní vám slibujeme pokračování a to jak webitorialu, tak zákulisních videí, které věříme dopadnou lépe, než pokračování slavných filmů české i zahraniční produkce.