Kate Hudson je novou tváří značky Lindex

/ Monika Kolářová

O Lindexu jsme se naposled zmiňovali poměrně nedávno, a to v souvislosti s angažováním vlastních zaměstnankyň do role modelek v nové kampani spodního prádla. Jaké další novinky má ovšem tato značka v rukávu?

Lindex si toho pro nás připravil ještě mnohem víc, jednou z novinek je kolekce Holly & Whyte jaro/léto 2014, která je zaměřena na kousky vyrobené z bavlny pěstované udržitelným způsobem, na což se hodlá řetězec i do budoucna podstatně více zaměřit.

Štítkem „Sustainable Choice“ se tak letos pyšní například nejnovější kolekce pánského spodního prádla LXM a také oděvy v kolekci „New Born“ pro naše nejmenší.

 „Objevili jsme naši zákaznici a ona objevila nás!“ říká Nina Starck, ředitelka designu u společnosti Lindex. „Kolekce obsahuje klasické oděvy, jako jsou klubové blejzry v námořnické modré, proužkované trikotové topy, žensky působící šaty ve stylu 50. let a plátěné kalhoty, což jsou kousky, jejichž oblíbenost je věčná“.

Holly & Whyte nabízí oděvy pestré barevné škály, od oranžové, červenofialové až po růžovou. Právě tyto výrazné barvy je možné kombinovat s klasickou námořnickou modří, krémovou či khaki. Letos mají zelenou také oblíbené proužky, puntíky a nechybí ani květinové motivy či hravá témata s rybkami. Celkově se kolekce nese v jednoduchém stylu se zaměřením na linii pasu.

To ovšem není zdaleka všechno, jelikož teprve před několika dny došlo k uveřejnění tváře nové kampaně, jíž se stala oblíbená blondýnka Kate Hudson. Kate, nominována několikrát na zisk Oscara, matka dvou dětí a symbol vřelosti a upřímné osobnosti s nepopiratelnou krásou, dělí svůj čas mezi Londýn a Los Angeles, tudíž je její styl považován za zajímavý a poměrně svérázný.

b584cbf4ebacf18b_800x800ar

„Tato kampaň je tak svěží a jedinečná,“ říká. „Svou módností a přístupností osloví spoustu různých typů žen, bez ohledu na to, jakou profesi vykonávají.“ Celkem Kate pracuje na 3 podkolekcích, které jsou vzájemně trochu odlišné.

První z nich je svěží interpretací bohémského trendu, oplývá sytými barvami a kousky z kašmíru střídají vysoce kvalitní pletené oděvy zdobené výšivkou.

Druhá je více městská, vsází na pohodlné kalhoty, žerzejové kousky, vrstvení a mírný charakter sportovního oblečení.

Závěrečná podkolence je naopak veselá a sexy zároveň, inspirací jí bylo Japonsko. Najdete v ní volné bundy ve stylu kimona s květinovým potiskem, splývavé halenky a těšit se můžete také na rovně střižené kalhoty či asymetrické lemování na sukních a šatech.

Snímky pro kampaň vznikaly v prostředí Spring Studios v Londýně a zasloužil se o ně Giampaolo Sgura. Na kousky se můžete těšit již 19. března, kdy zaplaví světový trh v prodejnách i online obchodech.

Foto: Archiv firmy