Nejedná se sice o módní či lifestylový magazín, přesto nám to v redakci Iconiq.cz nedá se nad tím pozastavit. Důvod je snadný. Jsme internetový časopis, který nemá za sebou žádný tištěný časopis a vše budujeme od základu. Do této práce jsme šli s vědomím, že nemusíme bez velkého ikonického jména uspět. Paradoxně konec jedné velké legendy nás nakoplo k většímu optimismu a chuti i nadále náš on-line magazín rozvíjet.

Doba facebooku, twitteru, on-line médií stále více dokazuje svou neuvěřitelnou sílu. Po nárůstu čtenářů o 70% a velkém poklesu investic do reklamy v tištěném vydání bylo jasné, že časopis Newsweek se stane minulostí. Naopak investice do on-line verze vzroste. Velký podíl na tomto kroku má i po své smrti Steve Jobs, jehož převratný iPhone a iPad lidem umožnil být připojen kdykoli a kdekoli. Díky této absolutní svobodě si lidé mohou své magazíny a dokonce i knihy číst prakticky kdekoli a bez jakéhokoli omezení. Navíc denně mají nové a nové články, zprávy, které do tištěného média nikdy v takové míře nelze vtěsnat.

Pro nás v Iconiq.cz je to dobrá zpráva, na druhou stranu i lítost, jelikož řadu úžasných informací a inspirací získáváme právě z knih i starých tištěných magazínů, které hluboce ctíme.