Kouzlo cestování v podání LV

/ Monika Kolářová

Klíčovým slovem nové reklamní kampaně Louis Vuitton je cestování. Cestování jako inspirace. Cestování jako umění. Cestování jako nekončící zdroj emocí i vzpomínek.

Louis Vuitton opět prohlubuje svoji pozici a navazuje na cestovatelskou tradici, která tuto značku symbolizuje. Její zavazadla charakterizovala vždy čistá elegance a precizní zpracování a nejinak se tomu odehrává v příběhu nového dobrodružství.

Svoji výhradní roli zde má legendární plátno Monogram, které navrhl v roce 1896 Georges Vuitton. Právě tento typ měkkého a odolného plátna vypráví povídku o vzdálených destinací, které procestovalo.

Na své, prozatím poslední, cestě doprovází dvě neohrožené cestovatelky tři ikonické kabelky LV – Speedy, Keepall a Neverfull. Vůbec poprvé se tak veřejnosti představí dva nové modely z plátna Monogram. Do kampaně jsou zapojeny modelky Karen Elson a Edie Campbell, které „dokreslila“ pomocí stylingu Carine Roitfeld.

Louis-Vuitton_Spirit-of-Travel_04

Fotografování v Jižní Africe si vzal pod taktovku Peter Lindbergh, který se snažil zachytit dvě nezávislé a svobodné ženy v divoké buši, které se rozhodně nebojí být sami sebou.

„Do Jižní Afriky jsme odjeli s téměř úplně volnou rukou, co se týče uměleckého záměru. Modelky a lidé ze štábu byli také skvělí. Karen Elson a Edie Campbell představují dvě mladé ženy, které jsou na cestě. Cesta je velmi osobní, ale ne nutně příběh. Neměli jsme plánky ani představy, jak by to mělo vypadat. Všechno vznikalo ze spontánní situace. Výsledek je proto velmi přirozený a má kouzlo“, vysvětlil Peter.

Výsledky kampaně Spirit of Travel se představí v dubnu na stránkách předních světových magazínů.

Foto: Archiv firmy, WWD