Do popředí se totiž v nadcházející sezoně dostává aristokratická múza, která vás pozve do říše, v níž se šperky a doplňky honosí doteky barokního stylu.  Hlavní vizí návrhářů Swarovski je moderní mladá žena, jejíž předci, umělci a královská šlechta, ji dali do vínku kosmopolitnost i styl. Dokáže být blogerkou, designérkou, malířkou i zpěvačkou zároveň. Kreativní ředitelka Nathalie Colin se ve svých návrzích nechala unášet vlivem baroka, dílem Shakespeara i rockového koncertu. Často používaným symbolem této sezony je trojúhelník, v barvách ohnivě rubínové, podmanivé smaragdové a sytě safírové. Často používanou barvou je pro tuto sezonu zelená, tyrkysová, ale také černá.

Celá kolekce opět spojuje mistrovské umění v oblasti broušení křišťálu a znalosti módní bižuterie typické pro značku Swarovski. Elegantní dědictví šperkařské tradice popustilo uzdu moderní kreativitě a zve Vás do svého království-Swarovski-Kingdom od Jewels.

Věděli jste, že vynálezce a vizionář Daniel Swarovski byl Čech? V roce 1895 se přestěhoval do rakouského Tyrolska a přinesl s sebou svůj nový vynález, stroj na broušení a leštění křišťálových kamenů. O té doby se firma Swarovski rozvinula v předního světového výrobce broušeného křišťálu používaného v módě, klenotnictví a nově také v architektuře. Je to rodinná společnost, kterou řídí členové 4. a 5. generace. V roce 1995 bylo otevřeno multimediální křišťálové muzeum ve Wattensu-Swarovski Crystal Worlds, na počest Swarovského světa inovace a inspirace. Iconiq tým se do muzea chystá a na podzim Vám z něj přineseme exkluzivní reportáž.